How To Live Life To It’s Fullest

Let’s be real. You’re probably in your pajamas, watching Netflix, snapping your BFF, eating that delicious triple chocolate ice cream with fruit loops and cheetos. You’re probably surfing Instagram, looking at YouTuber travel videos, wondering— “Why can’t I just live a fun life like all those people on YouTube?”— But fear not, my lazy friend! This article is for you!

Step 1: Get Healthy!

First things’ first. Getting healthy is the most important step when wanting to live life to the fullest… now you don’t have to be that one girl who sit’s in front of you who’s seventy pounds underweight, cause YES, SIREE- that is a form of unhealthiness, too! Just be whatever and whoever you need to be to be happy 🙂 I personally like charts like this one below to manage all different kinds of health:

 

Step Two: Figure Out WHO EXACTLY do you WANT TO be?

Here’s a helpful question to ask yourself: where do you want to be in the next year? Do you want to have a bigger and better social life? Do you want to discover mindfulness? Do you want to take up basketball? Or maybe try out that new recipe that has been all over Pinterest? Figure out WHO YOU WANT TO BE, and THEN plan out HOW you can accomplish that.

 

Step Three: Actually Do It.

What do you love doing most? Is it dancing? Is it traveling? Is it cooking? Whatever it is, let IT do the talking for YOU. Don’t do the talking for IT. You’ll be pleasently surprised how much you’ll start seeking out (and finding) people who also love that hobby, start smiling more and frowning less, and overall- just become the YOU that YOU‘ve always wanted to be.

 

****For more info on the subject stay tuned on the blog because links are coming out soon 🙂

 

LUL (love u lots),

-Ava

SaveSave

SaveSave

Blogmas Day 10: Back on Track!

8:14

Welcome back guys! You may be wondering why this isn’t going up the same day I’m doing the actual blogging, but I’m doing something different:

Blogging one day, uploading the next day! And for the vlogs, on the sidebar will be a link to the most recent vlog! I’m not gonna b vlogging every day, but I’ll try my hardest to blog every day!

I just figured it might be easier for me to keep up, so I won’t leave you hanging with no footage or writing at ALL so… yaas! Let’s get some food!

#drinkingmybreakfasttoday!

Hazelnut cappuccino! Strawberry smoothie! Protein shake! (Left to right)

6:45:

GUYS, I JUST GOT MY ONESIE! GCWMOOTD! Yay!

#realavacorn😘

Onesie: Amazon… I don’t know exactly what company, tho! Sorry!

And lowkey everything else is from amazon, and I can’t remember the brand- well that was a fail GCWMOOTD! Sorry guys!

 

Blogmas Day 7: Epic Day! **must watch/read, so fun!

CHRISTMAS COUNTDOWN: FOURTEEN DAYS!

Hello guys… what’s cookin? If you didn’t see yesterday’s post, you need to go read, cause IT WAS LIT! It started my countdown until Christmas, and we had some really pretty snow, too… SO GO READ DAT!

Currently 7:48, and YEES! As you probably saw by the title* I think I’m starting Christmas shopping today! Not on any fancy store or something… JUST AMAZON. IM LAZY OK. That way I can watch YouTube or Netflix while I shop❤️

{Lol jk I changed the title*}

And if you actually know me personally stop reading here, cuz I don’t want your surprise to b spoiled!!!🤗🐻

11:30:

#lunch+YouTube!

Also guys: I did a voice memo of a new song idea: They Know Nothing About This! Also working on a get to know me better video!

GET COMFY WITH ME OOTD! YAAAASSS!

Hair down

#datnomakeuplifetho

Shirt: JCPenney

Pants: H&M

#datnosocklifetho

CHRISTMAS SHOPPING!

Thinking of this for Randall?! Tell me if you think he would like it!

Would this be good for Ma?! 

If I do get this, which flavor should I get? OOOOH! Comment of the day: Favorite Candle?

Oh, guys, also if you ever wonder what I listen to during my everyday life, check it out here:

Listening to this while I edit, blog, exercise, eat… EVERYTHING!

Oh, here are the things on my Christmas list, guys!

Two of these four things, maybe!

2:15: PJ DANCE CHALLENGE!

DON’T FORGET TO DANCE ALONG!

lol I look great in dat thumbnail tho…

Also forgot to show you this from yesterday:

YAAAASS!

3:24: #yum

Extra cheddar goldfish, vegan chicken (tofu) noodle soup… my throat wasn’t feeling good… I lowkey think it was the dancing… idk!?

6:36: ANOTHER gcwmootd! (Get comfy with me ootd)!

put these weird bead things in my nails

hair down

shirt: handmade last summer camp

pants: h&m

socks: amazon

Also, did an Unboxing!

these random things random Randall needed to fix his coat…

Hope you enjoyed dat random video!!!!! Stay tuned on Youtube for MORE UNBOXINGS AND VIDS! YAAAASS! <3

Tree decoration!

9:01: Just gave myself a pedicure, finished with the tree, coin some online shopping, watching Simpsons! YAAAS! Just figured i’d end the post now… IT WAS SO LIT, GUYS! AAAH! I luv u so much!

SaveSave

SaveSave

SaveSave

SaveSave

SaveSave

SaveSave

SaveSave

Blogmas Day 6: COUNTDOWN TIL CHRISTMAS!

OMG OMG OMG! ❤️😝😻😽🐶😍💩🙀🤗😺😘🐾🤑🤓😄🙂😛🙀😻

Guys, CHRISTMAS BREAK IS IN A WEEK! 

And actual Christmas is in 15 days!

OMG OMG OMG OMG OMG!

But the thing I’m sad about: it was supposed to snow last night…. but NOOOOOOOOO! Merpity merp merp!

Anyways, today is Saturday, and how about a get comfy with me? GET COMFY WITH ME OOTD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

No, JK… me and ma are running some errands, so I changed:

Ears: amazon

Lipstick: *totally stole this from ma* walgreens

hair down

shirt: IDK

pants: (I’ve been looking for them for weeks and finally found them!) justice

socks: like always (cuz lol I wear the same socks every day): amazon!

c u soon!

Whole Foods and Starbucks Haul! YAAAAS GUYS YAAAAASS!

The funny thing about our family:

Haha! We got some breakfast/ made some breakfast:

yays!

Hey guys! Enjoying the snow as you could probably tell!

1:29:

#lazybutnottoolazytoaddafilter❤️

Hey guys! 5:52, we made some cookies 🍪, cuz, like… we were craving them… so here you guys go!

Also made a holiday winter slime! Sorry I forgot to do a DIY!

Decorating the TREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!

Sorry my eyes look awkward….

Guys! My new Christmas Banner is up! So excited! YAAAAASSS!

Yaaaas!

Hey guys! Goin to bed, 9:29, just figured I’d end the blog now, cuz there’s no better time to than now!

Bye guys, LOVE YOU TO THE END OF THE GALAXY AND BACK!

Woohoo! Back on track!

Hey ya’ll PAN gals (and KW gals🐶💩).

I am happy to say that soon my blog, social media, and YouTube will be back on track anytime soon! Here’s a schedule of what I hope to accomplish in the near future:

We have something going on every day!

Be sure to stay tuned for our epic release dates!

Aves

(PS: the PAN website will be renovated very soon! Get ready for a new avajunepowers.com by December!)